------------------------ ------------- .: CIK-CIK SISWI GURU
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Wednesday 1 August 2012

CIK-CIK SISWI GURU

 

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA

SELAMAT MENJENGAH KE PAGE KAMI.. 
Inilah dunia kami selama 5 tahun setengah di teratak IPG Kampus Perempuan Melayu. Lokasinya terletak di negeri paling maju, Melaka. Dipimpin oleh ayahanda kami, En. Azman Nordin. Berkongsi pahit maung kehidupan di teratak IPG, kami seramai 27 ahli tetap menjadi 1 family.. Belajar di tahun akhir dan semester akhir PISMP. Bakal menggenggam segulung ijazah B.Ed Teaching (Mathematics) dan berdebar-debar untuk menghiasi diri dengan panggilan 'CIKGU' menjelang 2013..


PENCETUS BLOG KAMI


CIK SUZANA BINTI HARON
Cekmek molek dari Pasir Mas, Kelantan..Menjengah dunia pada pagi 20 April 1988. Berumur 23 tahun. Puteri kesayangan bonda, Pn. Jizah Bt. Awang Samat dan penyejuk mata ayahanda, En. Haron B. Ibrahim. Adinda kepada Pn. Suriati, Pn. Suryani, En. Norisan dan En. Azuan. Kawan dan lawan buat adinda tersayang, Cik Siti Farah Azura. 


CIK NUR FIRDAUS BT ZAMRUNMUNAIM
SALAM…
Nur Firdaus atau Ida merupakan kelahiran Perak. Anak sulung daripada 5 orang adik beradik;  Dila, Adin (allahyarham), Farid & Baby. Ibu tersayang, Noorhayati Bt. Mohd Husaini memperoleh puteri sulungnya ini pada 21 Mac 1988.Sekarang ini menetap bersama keluarga di teratak kami di Bandar Diraja Kuala Kangsar..

No comments:

Post a Comment